Chat with us, powered by LiveChat
Veel gestelde vragen antwoordservice:
Is een antwoordservice ook geschikt voor mijn bedrijf?
  • Het antwoord is: JA! De telefonistes van Business Square beantwoorden de telefoon voor een grote verscheidenheid aan bedrijven, organisaties en verenigingen met eenĀ bezetting van 1 tot 1500 medewerkers.
Hoe werkt dat nu, mijn telefoniste op afstand?
  • Uw telefoniste van Business Square beantwoord uw telefoongesprekken aan de hand van een samen met u opgesteld script. Dit script wordt samen met u opgesteld op basis van onze ruim 20 jaar ervaring. Hiermee zorgen wij dat uw telefoniste uw telefoongesprekken ter zake deskundig kan beantwoorden.
Hoe blijf ik op de hoogte?
  • Natuurlijk wilt u weten wat er gebeurt binnen uw bedrijf!! Uw telefoniste maakt van elk gesprek direct een verslag dat zij in een vast en overzichtelijk format per mail aan u verstuurt! Op uw verzoek kan dit bericht ook per sms aan u worden verzonden. Zo blijft u altijd op de hoogte. Bovendien kunt u alle gespreksnotities, tot 3 maanden terug, ook vinden op uw account via onze website.
Wat als mijn situatie of agenda veranderd?
  • Uw telefoniste beantwoord uw gesprekken aan de hand van een belscript. Business Square werkt met een uniek Live Scripting systeem waarmee u via het internet direct elke script wijziging kunt doorgeven aan uw telefoniste. Hierdoor werkt uw telefoniste altijd met up to date informatie. U mag deze informatie natuurlijk ook telefonisch of per mail aan ons doorgeven.
Mijn telefoniste ALTIJD beschikbaar, is dat niet heel kostbaar?
  • Nee, u heeft zelf in de hand wanneer u uw telefoniste inzet. Wanneer u zelf uw telefoon beantwoord berekenen wij u niets!! Wanneer u uw telefoon doorschakelt dan beantwoord uw telefoniste bij Business Square uw gesprekken. Daar hoeft u verder niets voor te doen!! Zo kunt u de kosten zelf managen en betaalt u alleen voor werkelijk afgenomen diensten.
Hoe schakel ik door?
  • Wanneer u uw telefoon wilt doorschakelen naar uw eigen telefoniste dan maakt u gebruik van een uniek doorschakelnummer dat u van ons ontvangt. Elk gesprek dat op dit unieke nummer binnenkomt wordt conform het samen met u opgestelde script door uw telefoniste beantwoord. Dit nummer kunt u meerdere malen gebruiken en dus vanaf meerdere vaste en/of mobiele toestellen naar dit nummer doorschakelen. Doorschakelen kan via uw *diensten of uw (telefoon)centrale. Afhankelijk van uw provider kunt u dit ook nog eens vertraagd doen. Met vertraagd doorschakelen kunt u de telefoon doorgeschakeld laten staan en gaat deze automatisch door naar uw telefoniste wanneer u geen tijd heeft om de oproep te beantwoorden.
Antwoordservice voor advocatuur
Als klant bij Business Square:
  • Bepaalt u wanneer en hoe vaak u de telefoon naar ons doorschakelt
  • Worden al uw klanten persoonlijk te woord gestaan
  • Heeft u een eigen telefoniste die nooit ziek is of op vakantie gaat
  • Heeft u geen personeelskosten of kosten van een werkplek
  • Bent u altijd direct bereikbaar via onze SMS-service
  • Ontvangt u direct rapportage na ieder gesprek via e-mail en/of onze website
  • Ontvangt u doorverbonden telefoongesprekken volgens uw instructies
  • Werkt uw telefonistes altijd met Up to Date informatie dankzij unieke Live Script aanpassingsmogelijkheid

Start typing and press Enter to search