Chat with us, powered by LiveChat

Met de telefoonservice van BSP blijft geen enkel telefoongesprek onbeantwoord

Niet opnemen is een gemiste kans! Onze telefoonservice biedt dé oplossing

Telefoonservice: Een goede telefonische bereikbaarheid van uw onderneming is een absolute must! Uit onderzoek is gebleken dat een aanzienlijk aantal bedrijven de telefoon overdag niet opneemt. Als uw concurrenten dat wel doen, dan heeft u de boot gemist. In 1 op de 4 gevallen gaat de beller het namelijk bij de concurrent proberen en bent u misschien een klant kwijt!  Dit gebeurt ook wanneer een telefoon beantwoord wordt door een voicemail of antwoordapparaat.
Zorg er daarom voor dat uw organisatie of bedrijf hoe dan ook bereikbaar is, zeker in deze tijd waarin klanten direct iemand willen spreken. Uw klanten waarderen de directe communicatie en vinden het prettig zakendoen met u.

Alleen al om deze reden is de telefoonservice van Business Square meer dan belangrijk.

Wij onderscheiden ons door de tijd die wij aan de beller besteden en aan de volledigheid en accuratesse door onze berichtgeving over deze gesprekken. Hiervoor kunnen wij u ruime klantreferenties opgeven, met o.a. gerenommeerde grote bedrijven. Sommige klanten maken al ruim 10 jaar gebruik van onze diensten!

Gelijk meer weten over onze professionele telefoonservice? Wij helpen u graag!
Bel ons NU en klik op het telefoonnummer: 0299-666006

 

Onderstaand meer informatie over onze telefoonservice:

 

Telefoonservice die staat voor kwaliteit.

Bij Business Square doen wij wat u van ons verwacht als ’t om telefoonservice gaat: professioneel en betrokken telefoneren. Wat wij u garanderen:

  • Een vriendelijke, professionele en servicegerichte telefoniste, die dankzij het inlevingsvermogen snel begrijpt waar de schoen wringt bij de klant en door deze open en persoonlijke benadering de beller het gevoel geeft dat zij/hij werkelijk met het bedrijf zelf spreekt en niet met een callcenter.
  • Geen gemiste telefoongesprekken van bestaande en nieuwe klanten
  • Telefoonbeantwoording binnen 3 beltonen
  • Focus bij de ondernemer en medewerkers voor het werk. Einde telefonische afleiding = meer efficiency.
  • Besparing op de personele kosten.
  • Korte lijnen tussen ondernemer/klant en andere ondernemer/Business Square
  • Uw “eigen telefoniste” op afstand is direct inzetbaar, nooit ziek of op vakantie
  • Tarieven per gesprek, NIET per minuut. Geen opstartkosten.
Welke diensten kan Business Square u bieden?
  • Telefoonservice
  • Professionele beantwoording van uw telefoon
  • Rapportage per email / sms en website
  • Agendabeheer. Bijhouden en maken van afspraken.
  • Verstrekken van informatie m.b.t. producten of uw bedrijf/organisatie
  • Bestellingen noteren
  • Tijdelijk invallen als telefoniste/secretaresse
Een goede telefoonservice is niet vanzelfsprekend!

De telefoon moet professioneel worden beantwoord en de beller mag zeker niet het gevoel krijgen dat hij/zij met een callcenter spreekt. Al bent u nog zo onderscheidend met uw bedrijf of producten, u kunt zich niet minder permitteren! Bij Business Square hanteren wij 3 dimensies met betrekking tot telefoonservice:

Kwaliteit die MOET:   professionele, vriendelijke en betrokken telefoniste. Iedere beller
wordt netjes te woord gestaan en ieders verhaal wordt serieus genomen.

Kwaliteit die HOORT: telefoonbeantwoording volgens het script/de afspraken met de klant.
Reageren binnen 3x overgaan. Klanten nooit d.m.v. een bandje in de
wacht zetten.

Kwaliteit die KAN: de berichten binnen half uur na het gesprek per mail bij de klant.
Dankzij inlevingsvermogen van de telefoniste goed kunnen aanvoelen
wanneer moet worden afgeweken van het script ten behoeve van onze klant
en zijn professionele uitstraling. Flexibiliteit in aanpassen van
scripts/instructies en flexibel meegaan in tijdelijke wijzigingen.
Persoonlijkheid, goede spraakmanieren en net taalgebruik zijn voor ons belangrijk.

Zo ziet u maar, dat telefoonservice niet zo eenvoudig is als het lijkt en vooral overkomt bij andere aanbieders van deze diensten.

Gelijk meer weten over onze sterkste punten over dit onderwerp?

Gelijk meer weten over onze sterkste punten over dit onderwerp? Wij helpen u graag!
Bel ons NU en klik op het telefoonnummer: 0299-666006
Hoe Business Square dit doet?

Rekening houdende met bovenstaande bedrijfsnormen en -waarden werken wij als volgt:

  • We beantwoorden de telefoon met de bedrijfsnaam én de naam van de telefoniste
  • We luisteren naar de beller en laten hem weten wat we kunnen doen (antwoord geven, doorverbinden, bericht en gegevens beller noteren en meedelen dat hij wordt teruggebeld)
  • Afhankelijk van de klant: agendabeheer; dus boeken of aanpassen van de afspraak
  • We maken zo snel mogelijk na beëindiging van het gesprek een bericht voor de klant en versturen deze naar de betreffende contactpersoon binnen het bedrijf.
  • Wij hebben altijd een vervanger i.g.v. ziekte/vakantie, die óók uw bedrijf/producten kent.
Voor wie verricht Business Square telefoonservice?

Voor bedrijven/ondernemers die:

  • Niet altijd de telefoon kunnen aannemen als ze onderweg zijn of in bespreking
  • Niet altijd de telefoon willen aannemen omdat ze dan niet aan hun eigenlijke werk (waarmee ze hun geld verdienen en de klant tevreden houden) toekomen.
  • Geen (extra) personeel willen aannemen voor deze taak (te hoge personeelskosten, lastig bij ziekte of vakanties).
  • Willen bezuinigen op hun personeel (meestal kantoorpersoneel/telefonistes die normaal de telefoon aannemen.
  • Tijdens vakantie met onderbezetting zitten, wel sluiten maar de telefoon niet onbeantwoord willen laten, tijdens hun vakantie niet gestoord willen worden door de zakelijke telefoon.
  • Outsourcing klantencontactcenter/klantenservice of creëren van één klantcontactcenter/klantenservice voor hun verschillende vestigingen.

Business Square heeft al 20 jaar ervaring op het gebied van antwoordservice, telesecretariaat en agendabeheer met bedrijven of organisaties uit de volgende sectoren: paramedische praktijken, webshops, advocatuur, musea, non-profit organisaties, consultancy, bouwbedrijven. Op verzoek kunnen wij u met een gerust in contact brengen met onze klanten, voor een eerlijke referentie/ervaringsuitwisseling. Wij gaan namelijk het liefst voor persoonlijke relaties met onze klanten. Zo leren wij onze klanten en hun afnemers kennen en dat geeft ons de kans om onze antwoordservice zo goed mogelijk neer te zetten. En dat mag door iedereen geventileerd worden!
Bespreek eens met ons de mogelijkheden om verschillende soorten werkzaamheden aan ons voor te leggen op het gebied van telefoonservice, telesecretariaat of agendabeheer, want wij weten dat deze heel gevarieerd kunnen zijn en dat wij ons sterk onderscheiden van aanbieders van deze diensten. Klik hier om direct op onze homepage te komen. U bent van harte welkom!

MAAK NU EEN AFSPRAAK VOOR EEN GEHEEL VRIJBLIJVEND, VERHELDEREND EN PERSOONLIJK GESPREK

BEL ONS DAN NU EN KLIK OP HET TELEFOONNUMMER:0299-666006
OF KLIK VOOR EEN GRATIS PROEFPERIODE OP ONDERSTAANDE KNOP

Telefoonservice
Als klant bij onze antwoordservice:
  • Bepaalt u wanneer en hoe vaak u de telefoon naar onze antwoordservice doorschakelt
  • Worden al uw klanten persoonlijk te woord gestaan
  • Heeft u een eigen telefoniste die nooit ziek is of op vakantie gaat
  • Heeft u geen personeelskosten of kosten van een werkplek
  • Bent u altijd direct bereikbaar via onze SMS-service
  • Ontvangt u direct rapportage na ieder gesprek via e-mail en/of onze website
  • Kunt u berichten altijd tot 3 maanden terugzien met uw persoonlijke inlog voor ons intranet
  • Ontvangt u doorverbonden telefoongesprekken volgens uw instructies
  • Werkt uw telefoniste altijd met Up to Date informatie dankzij unieke Live Script aanpassingsmogelijkheid

Start typing and press Enter to search