Skip to content

Maatwerk voor paramedici

Business Square speciaal voor paramedici

Ongestoord behandelen

Wanneer u als therapeut een cliënt in de behandelkamer heeft dan kunt\wilt u tijdens een behandeling\gesprek natuurlijk niet gelijktijdig een telefoongesprek aannemen en afhandelen. Dit werkt storend bij de behandeling en waarschijnlijk ervaart de klant dit ook als hinderlijk!

De telefonistes van Business Square hebben zeer veel ervaring met paramedische contacten en kunnen ook de klanten van uw praktijk uitstekend te woord staan. Onze telefonistes beantwoorden alle voor uw praktijk binnenkomende gesprekken en zorgen voor een korte en accurate verslaggeving van elk gesprek. Met onze dienstverlening kunt u dus op eenvoudige wijze uw service verhogen!

Waarom Business Square?

Ongestoord toch altijd bereikbaar

1. Ongestoord uw patiënten behandelen.

2. Door minder uitloop uw afspraken strakker kunnen plannen.

3. Elke beller wordt meteen te woord gestaan, dus ook die nieuwe klant.

4. Meteen afspraken in uw agenda laten maken door onze telefonistes.

Wat doe ik voor U?

Ik zorg voor uw bereikbaarheid!

Samen met mijn collega’s zorg ik ervoor dat u ongestoord uw patiënten kunt behandelen. Terwijl u uw patiënten behandeld staan wij uw bestaande, maar zeker ook nieuwe patiënten en relaties professioneel en vriendelijk te woord.
Op een voor u geschikt moment kunt u het verslag van de voor u beantwoorde telefoongesprekken teruglezen in uw mailbox! Wilt u het eerder weten: geen probleem: wij sturen u dan een discreet sms bericht zodat u, mocht een zaak dat vragen, snel kunt reageren.

Terwijl uw patiënten de nodige aandacht krijgen kan ik ondertussen ook uw agenda voor u beheren. Afspraken maken of verzetten in uw agenda is voor mij geen enkel probleem. Ik, en mijn collega’s, hebben ruime ervaring met de meeste gangbare EPD software pakketten zoals: Intramed, Exquise, Skinadmin, Medikad, FysioRoadmap, ProSoftware.

Hoe werkt het?

U & uw patiënten altijd centraal!

De klant staat centraal!  Dat geldt zowel voor u, als klant van Business Square, als ook voor uw klanten. Bij Business Square houd u altijd volledige controle!

Een verslag van ieder telefoongesprek​

U heeft de controle

U, onze klant, blijft altijd in controle!!

Via het BSP Klanten Dashboard houdt u zelf het overzicht en de controle! U kunt hier:

Bij Business Square kunt u kiezen uit verschillende mogelijkheden:

Maatwerk conform uw persoonlijke wensen
Doorverbinden

U wilt belangrijke klanten of urgente telefoongesprekken toch zelf beantwoorden…..?

Doorverbinden

Dat kan met onze doorverbind service. Wij verbinden binnenkomende telefoongesprekken, wanneer gewenst, direct door aan de juiste contactpersoon door wanneer deze aan de door gestelde criteria voldoen. Zo heeft u optimale controle en blijft u, wanneer het echt nodig is, ook persoonlijk bereikbaar voor uw relaties.

Front Desk

Hoe behoud u die kritische klant wanneer het service niveau……..

Front Desk

van uw organisatie door drukte of gebrek aan de juiste medewerkers wegzakt? Het handhaven van het service niveau vraagt véél van u en uw medewerkers. Business Square kan deze zorg van u overnemen. Aan de hand van uw instructies nemen wij deze zorg van u over, staan wij uw klanten te woord en bewaken wij uw service niveau.

Verkoopbalie

Wanneer uw klant de moeite neemt om u te bellen wilt u dat deze……….

Verkoopbalie

klant toch ook zeker tijdig en professioneel te woord staan en zijn/haar vraag/bestelling gelijk kwijt kan. “Uw” telefoniste bij Business Square zal uw klant het juiste advies geven, zijn/haar bestelling noteren en deze, wanneer zo afgesproken en mogelijk, invoeren in uw verkoop systeem. Uw klant tevreden en uw organisatie ontlast!

Uw Receptie

Uw medewerkers werken thuis maar uw organisatie niet!.........

Uw Receptie

Dat werken voor veel bedrijven straks een mix van thuiswerken en werken op kantoor wordt daar zijn de meesten het wel over eens. Uw klant verwacht echter wel dezelfde of zelfs een hoger service niveau van u. Met uw “receptie op afstand” blijft uw bedrijf En uw medewerkers optimaal bereikbaar, ook als zij niet op kantoor werken.

Data Entry

Belangrijke gegevens meteen op de juiste plek veilig …….

Data Entry

verwerken. Gegevens van uw klanten veilig verwerken is een must. Bij Business Square worden gegevens bij het eerste contact gelijk verwerkt in het betreffende systeem. Hiermee wordt voorkomen dat gegevens meerdere malen via mail of App gedeeld moeten worden alvorens deze op de op de juiste plek belanden. Business Square bewaakt uw AVG status.

24 / 7

365 dagen per jaar op elk moment van de dag bereikbaar…..

24 / 7

met de 24/7 service van Business Square. Altijd telefonisch bereikbaar, dus ook op zon- en feestdagen en midden in de nacht, Business Square regelt het voor u. Wij zorgen voor uw nooddienst, servicedienst, calamiteiten dienst etc.

Wat kost het

Door maatwerk optimale verhouding tussen kosten en dienstverlening

Ook hier blijft u de baas (dus ook over uw portemonnee).

U bepaald wanneer u uw telefoon doorschakelt

U geeft aan ons aan welke werkzaamheden wij tijdens het gesprek en als opvolging van het gesprek voor u mogen doen