• Antwoordservice telefoondienst

    Testimonial Bekken Expertise Centrum Leiderdorp:
        In 2012 zijn wij, Karin Anthonissen en Ilse van Kesteren, gestart met een eigen praktijk voor gespecialiseerde bekkenfysiotherapie, Bekken Expertise Centrum Leiderdorp en PlasPoep&Zo. Al snel werd onze praktijk druk bezocht en was uitbreiding van onze praktijk nodig. Helaas laten de tarieven in onze zorg het niet toe om een administratief medewerker(ster) in dienst te nemen. Vaak genoeg hoorde wij onze patienten vragen "heeft u geen medewerkster die de patienten in de praktijk ontvangt of de telefoon voor jullie kan aannemen" Nee, helaas wat steeds ons antwoord. Dit zou te veel kosten met zich gaan meebrengen die wij in onze praktijk, met slechts twee medewerkers, niet kunnen dragen.   Vorig jaar werd het voor ons niet meer haalbaar naast onze praktijkvoering en patiëntenzorg onze telefonische bereikbaarheid en planning te verzorgen. We werden door collega's geattendeerd op Yolanda van der Arend van Business Square. Yolanda kwam bij ons op de praktijk en hoorde onze knelpunten met betrekking tot onze telefonische bereikbaarheid aan. Ze heeft ons de ruime mogelijkheden van Business Square uitgelegd en adviseerde ons om gebruik te gaan maken van deze service.   Wat een verademing. Business Square neemt, als wij zelf niet in de gelegenheid zijn, de telefoon voor ons op. Ze staan onze patienten te woord, plannen en verplaatsen afspraken en geven de patienten informatie over onze praktijk en onderzoeks- en behandelmogelijkheden. Al snel hadden we een grote wachtlijst. We hadden ons niet gerealiseerd dat, door onze hoge werkdruk, we veel patienten niet adequaat te woord hadden kunnen staan en we deze patienten dus waren 'misgelopen'. Mede door de hulp van Business Square zijn onze patienten zeer tevreden, worden keurig netjes telefonisch te woord gestaan en is onze praktijk inmiddels uitgebreid met een derde collega.   We zijn heel erg tevreden met Business Square, ze hebben ons niet alleen uit de 'brand' geholpen toen het voor ons te veel werd. Ze hebben er mede voor gezorgd dat onze praktijk is gegroeid naar een derde collega met tevreden patienten.   Wat willen we nog meer.   Heel erg bedankt business square voor jullie hulp, flexibiliteit en persoonlijke aandacht voor onze patienten.

    Ilse van Kesteren Bekken Expertise Centrum Leiderdorp
  • Antwoordservice telefoondienst

    Testimonial voor Business Square:
      Begin 2016 heb ik met mijn fysiotherapie praktijken in Purmerend de overstap gemaakt van een telefoonservice, die voor mij lange tijd de telefoon opnam, naar het bedrijf Business Square van Yolanda v/d Arend. Een overstap waar ik en mijn collega tot op heden geen spijt van hebben. Waar het eerst een georganiseerde chaos was betreft het boeken van telefonische afspraken, daar is het nu gestructureerd en overzichtelijk. Enkele punten die mij na 8 maanden na de overstap namelijk opvallen zijn...
    1. Wat wordt er toch veel naar mijn praktijken gebeld!! Mijn mailbox lijkt de eerste maanden wel te exploderen tov. voorheen.
    2. Dit resulteert ook ineens in meer afspraken in onze agenda's.
    3. We weten ineens precies met welke vragen we gebeld worden, omdat Business Square ons van elk gesprek, een duidelijke overzichtelijke rapportage mailt.
    4. Hebben wij vragen, of gaat er per ongeluk toch iets fout? Dan hebben we altijd snel en een kordaat antwoord, waarbij de eventuele problemen ook direct worden opgelost.
    5. Voor ons dus een aangename verandering. Toch ging de overstap niet altijd even vlekkeloos, ook niet van onze kant. Maar ere wie ere toekomt, dan komt Yolanda ook meteen met oplossingen om te voorkomen dat problemen zich herhalen. Ze denkt duidelijk mee en komt dan ook met structurele oplossingen. Er wordt daarbij goed geluisterd naar de praktijk en hoe wij het liefst werken! In mijn ogen staat Business Square voor:
    1. Nauwkeurigheid, er wordt geen telefoontje gemist.
    2. Overzichtelijkheid, ze maken duidelijke en goede rapportages van gesprekken
    3. Probleem oplossend vermogen, fouten worden snel en goed herstelt
    4. Meedenkend vermogen, hoe kunnen situaties beter worden aangepakt!
    5. Kortom, alle ingrediënten om Business Square van harte aan te bevelen bij ieder bedrijf waarbij de telefoon opnemen gewoon niet altijd uitkomt!

    Maarten van Eijle Krullaards Perfect Reset
  • logovan-zutphen Al jaren maakt van Zutphen Noord Holland naar tevredenheid gebruik van de diensten van Business Square Purmerend. Wanneer wij zelf niet telefonisch bereikbaar zijn, wordt de telefoon netjes en op een professionele manier beantwoord, zodat wij als bedrijf toch altijd netjes de telefoon beantwoorden, ook al kunnen wij dat zelf niet. Met een mailtje weten wij gelijk wie we waarover moeten terug bellen en bij urgentie krijgen wij hierover zelfs een SMS of wordt bij bepaalde klanten volgens afspraak alsnog het gesprek doorverbonden. Zo zijn wij optimaal bereikbaar en kunnen met een gerust hart ook even ‘onbereikbaar’ zijn.  

    Rainier de Groot van Zutphen Noord Holland
  • hometrainer-nu-high Sinds 2008 maakt ons bedrijf gebruik van de dienstverlening van Businesssquare. Wij verhuren en verkopen fitnessapparatuur en voeren een praktijk voor acupunctuur. De meeste klantcontacten verlopen via de telefoon. Er zijn veel mutaties en er worden dagelijks behandelafspraken ingepland. Een goede telefonische afhandeling is voor ons onmisbaar. Zonder de telefonische dienstverlening zouden wij niet kunnen bestaan. Het is dan ook van groot belang dat er professioneel en met kennis van zaken wordt gewerkt. Businesssquare zetten wij ook in voor het terugbellen van klanten. Dit scheelt ons heel veel tijd. Tijd die wij daardoor kunnen besteden aan onze kernactiviteiten en service. Voor onze kwaliteit en het  imago is het een must dat de telefoon altijd wordt beantwoord. In de praktijk is dat ook zo. Er zijn vrijwel nooit lange wachttijden of storingen. De bedrijfszekerheid is hoog. Businesssquare is voor ons dan ook een betrouwbare partner.

    L&B Partners
  • avanti-logo Sinds bijna twee jaar maken we gebruik van de antwoordservice van Business Square en wel naar volle tevredenheid. Hun telefonisten zijn alert en vriendelijk, de acties worden precies uitgevoerd zoals afgesproken en we kunnen altijd onze wensen kenbaar maken. Bijvoorbeeld over hoe en wanneer doorgeven van binnenkomende boodschappen, op welke tijden wel of niet doorverbinden en nog veel meer. Kortom: een flexibele, erg secure dienstverlening die we van harte kunnen aanbevelen.

    Maurice Broussard General Manager Avanti
  • minc1201_logos-minca-cmyk Yolanda en haar team van Business Square Purmerend beantwoorden mijn telefoon al ruim een jaar. Als ik met mijn handen in het gehakt sta, of deeg sta te kneden dan beantwoorden zij de telefoon met ‘Met Minca’s Kookkunst op Maat, met…’wie er dan ook mijn telefoon waarneemt. Ze luisteren netjes naar de beller, geven eventueel informatie over mijn bedrijf en geven aan dat ik helaas niet aan de telefoon kan komen. De beller kan aangeven dat ik moet terugbellen, of dat ze een mailtje zullen sturen of anderszins. Ook worden eventuele acquisitiepogingen beantwoordt met’ dat ik als interesse heb, zelf wel zal terugbellen’. Nadat het gesprek is beëindigd, krijg ik netjes een mailtje met daarin de naam en telefoonnummer van de beller en de actie die genomen moet worden. En toen wilden we 4 weken met vakantie naar Zuid-Afrika. De telefoon daar opnemen, zou een dure business worden, dus Yolanda gebeld om advies. Zij adviseerde mij de telefoon thuis te laten, aan de lader. U zei!? De telefoon thuis laten? Mijn lifeline opgeven? En mijn mailtjes dan? Paniek sloeg toe. Control freak als wij meeste ondernemers zijn, klonk dat toch niet zo lekker in mijn oren. Maar Yolanda zette me aan het denken door te zeggen: ’Wat voor soort vakantie wil je? Wil je echt rust, of wil je toch nog met je bedrijf bezig zijn?’ En dat is wat Business Square me heeft gegeven: rust. De telefoon met SIM-kaart is achter gebleven, een oude telefoon meegegaan, waarin een lokaal SIM-kaartje in is gegaan. Daarmee kon ik eventueel bellen en smsjes kon versturen. En een rust dat ik heb ondervonden tijdens mijn vakantie, heerlijk! Ik wist dat de telefoon professioneel werd opgenomen, er werd advies gegeven dat men mij kon mailen en als een klant iets wilde tijdens mijn vakantie, dan was ik helaas al bezet. De instructies die ik heb gegeven, werden nauwkeurig uitgevoerd en het mooiste is, dat niemand heeft gemerkt, dat ik in Zuid-Afrika zat aan een heerlijke Chardonnay.

    Minca van Mossel Minca's Kookkunst op Maat
  • Klant van onze Antwoordservice Het waarom wij tevreden zijn over B.S. bij de uitvoering van onze dagelijkse werkzaamheden. Sinds ruim 10 jaar maken wij gebruik van de antwoordservice van Business Square te Purmerend. Als u ons vraagt: waarom maken wij gebruik van deze diensten, dan kunnen wij zeggen dat wij bijzonder tevreden zijn omdat zij het verschil maken. Wij ervaren BS als: - Betrokken - Professioneel - Klantvriendelijk - Integer - Servicegericht - Betrokken naar de klant (SUPPORT Personeelsdiensten) en de beller. - Professioneel in het aannemen van de telefoon (begroeting) en het op correcte wijze te woord staan van onze klant. - Klantvriendelijk. De beller aangeven dat hij/zij wordt terug gebeld binnen de gewenste tijd. Als dit niet direct duidelijk is, het ook benoemen. Geen loze beloften. -Integer. Weten hoe hij/zij met bedrijfsinformatie moet omgaan. -Service gericht. Als er een spoedbericht is, direct een app naar de mobiele telefoon om af te stemmen of het schikt dat er een bericht komt. SUPPORT Personeelsdiensten waardeert de werkwijze van BS bijzonder en verwacht de komende jaren nog gebruik te zullen maken van de diensten van BS. Het voordeel voor SUPPORT Personeelsdiensten SUPPORT Personeelsdiensten kan zich richten op de diensten die onze klanten van ons verwachten. Zie onze website: www.support-personeelsdiensten.nl Met vriendelijke groet,

    Corrie Jaarsma-Bronger Support Personeelsdiensten
  • 'Super die Hollandse meiden! In de mix met onze eigen administratief medewerkster in vaste dienst verlenen ze ons alvast een internationaal karakter. Ook geen gedoe meer met gemiste gesprekken, en via de nette rapportering houden wij een vinger aan de pols.'

    Luc Nulens Masters in Services
  • logo-tonverlindBusiness Square is voor mij een betrouwbare partner. Relaties worden adequaat te woord gestaan. Gaat het om spoed, dan ondernemen de medewerkers van Business Square op eigen initiatief actie. We werken al een aantal jaren samen en ik ben nog nooit teleurgesteld. Daarmee is het bedrijf een onmisbaar element in het “kantoor van deze tijd”, dat niet meer bestaat uit een vaste fysieke plek waar alle functies zijn geconcentreerd, maar uit een reeks van diensten die vanuit verschillende plekken in het land geleverd worden. Zo zijn mijn klanten ervan verzekerd dat ze altijd, op elk gewenst moment  snel worden geholpen.

    Ton Verlind Ton Verlind Media
  • plastifix2Onze vaste klanten horen geen verschil of Business Square of wijzelf de telefoon opnemen, geen geratel of callcenter geluiden op de achtergrond.  Je ontvangt snel en adequaat de terugkoppeling per mail, het is voor ons de perfecte manier om een paar uur te blokken voor zaken waarbij je liever “even” geen telefoon krijgt.

    Djoeke Broeren-Kef Plastifix B.V.
  • logoklein Dankzij Business Square kan ik mijn klanten ongestoord spreken zonder een telefoongesprek te missen! Doordat alle door Business Square voor mijn bedrijf aangenomen gesprekken meteen duidelijk verwoord in een mail worden verwerkt en verstuurd kan ik wanneer nodig snel reageren op deze gesprekken en zo toch al mijn klanten op tijd helpen. Ik werk hierdoor rustiger, mijn klanten zijn super tevreden en mijn omzet is hoger.

    Moru
  • We kregen meteen erg veel reacties van bellers dat ze het fijn vinden weer een telefoniste te spreken en dat we weer zo goed bereikbaar zijn

    Een Productiebedrijf voor spuitbussen
  • Omdat veel contacten via de mail gaan, is het voor Eurorouting niet rendabel om een vaste telefoniste in dienst te nemen. Wij hebben bewust gekozen voor een antwoordservice omdat we het wel belangrijk vinden dat onze klanten persoonlijk te woord worden gestaan. Door zorgvuldige registratie van de berichten, krijgt iedereen een correcte behandeling.

    Een productiebedrijf in bewegwijzeringsborden
  • Ik vind het een stuk relaxter werken nu de telefoon niet iedere keer over gaat. Ook van mijn patiënten krijg ik complimentjes; zowel over mijn telefonische bereikbaarheid als over de rust tijdens de behandelingen nu ik niet zelf de telefoon hoef op te nemen.

    Een praktijk voor podotherapie
  • De telefoon staat altijd met vertraging doorgeschakeld naar Business Square Purmerend. De telefoon gaat dus eerst een paar keer over bij ons op kantoor voordat het gesprek wordt doorgeschakeld. Zo behoud ik de mogelijkheid de telefoon aan te nemen als ik aanwezig ben. De andere gesprekken worden opgevangen door de telefonistes van BSP. Ik vind dat een professioneel bedrijf in de zakelijke dienstverlening niet zonder een ‘eigen’ telefoniste kan. Een antwoordapparaat komt altijd minder betrouwbaar en professioneel over.

    Een marketingadviesbureau
  • Wij verkopen een luxe produkt en daar past geen antwoordapparaat bij. Ons bedrijf is niet groot genoeg voor een eigen telefoniste, dus is Business Square Purmerend een prachtige tussenoplossing. Voor ons is het heel belangrijk dat de bellers denken een medewerkster van ons aan de telefoon te hebben. En dat gaat altijd heel goed”, aldus de eigenaar. Volgens zijn vrouw geeft een persoonlijke beantwoording van de telefoon de beller ook wat meer vertrouwen in het bedrijf. “Zeker als tijdens een vakantieperiode in de krant berichten hebben gestaan over failliete touroperators, lijken mensen ons toch even te bellen om er zeker van te zijn dat wij nog bestaan.

    Een touroperator
  • Wij schakelen de telefoon door wanneer we ongestoord willen vergaderen of iedereen weg is. Ook wanneer we vlak voor een deadline zitten, maken we gebruik van BSP. Het af te ronden project is onze prioriteit. Aan de hand van de berichten over de binnengekomen telefoongesprekken weten we vanzelf of we ergens anders ook direct actie op moeten nemen.

    Een online communicatie-adviesbureau
  • Ik vertel mijn cliënten altijd dat zij BSP aan de telefoon gaan krijgen als ze een afspraak maken en dat er net zo betrouwbaar wordt omgegaan met de gegeven informatie als ik dat doe. Die ervaring krijg ik ook altijd van mijn klanten terug. Het is de menselijke, vriendelijke stem waardoor mensen meer loslaten.

    Een loopbaanadviesbureau
  • Wij hebben eindelijk wat meer lucht op drukke dagen! Dankzij de professionele beantwoording door de telefonistes, missen wij geen enkel telefoontje. Alle berichten worden gemeld per e-mail met naam, nummer, onderwerp en eventuele openstaande acties. Dat brengt meer rust in de praktijk, bij de klanten en dus bij ons! Zo zijn we altijd bereikbaar, altijd professioneel.

    Een praktijk voor geneeskunde
Als klant bij onze antwoordservice:
  • Bepaalt u wanneer en hoe vaak u de telefoon naar onze antwoordservice doorschakelt
  • Worden al uw klanten persoonlijk te woord gestaan
  • Heeft u een eigen telefoniste die nooit ziek is of op vakantie gaat
  • Heeft u geen personeelskosten of kosten van een werkplek
  • Bent u altijd direct bereikbaar via onze SMS-service
  • Ontvangt u direct rapportage na ieder gesprek via e-mail en/of onze website
  • Kunt u berichten altijd tot 3 maanden terugzien met uw persoonlijke inlog voor ons intranet
  • Ontvangt u doorverbonden telefoongesprekken volgens uw instructies
  • Werkt uw telefoniste altijd met Up to Date informatie dankzij unieke Live Script aanpassingsmogelijkheid

Adres:

Impuls 30a
1446 WX
Purmerend

Telefoon: 0299 – 666 006
E-mail: info@businesssquare.nl

Start typing and press Enter to search