• 0299 – 66 60 06
  • info@businesssquare.nl

  • 0299 – 66 60 06

Telefoonservice uitbesteden

Telefoonservice uitbesteden2022-12-01T13:01:01+01:00

Business Square Telefoonservice uitbesteden

Telefoonservice uitbesteden en u bent optimaal bereikbaar

Telefoonservice uitbesteden aan een professionele telefoniste!  Wanneer u het beantwoorden van uw telefoon wilt uitbesteden dan wilt u zeker zijn van een professionele, vriendelijke en zakelijke telefoniste die uw relaties vakkundig te woord zullen staan.

De telefonistes van Business Square zijn goed opgeleid en voorbereid op hun taak. Al onze telefonistes zijn in vaste dienst en hebben vaak al vele jaren ervaring met het beantwoorden van de telefoon voor de vele tevreden klanten van Business Square.

Met het uitbesteden van uw telefoon verkeer aan de telefoonservice van Business Square bent u dus verzekerd van een hoge kwaliteit van dienstverlening en zorg bij de beantwoording van al uw telefoonverkeer.

telefoonservice

Uw telefoonservice aan mij uitbesteden: Dit doe ik voor u:

Telefoonservice uitbesteden en uw telefoon wordt altijd vriendelijk en correct beantwoord!

Samen met mijn collega’s zorg ik ervoor dat uw bedrijf ALTIJD telefonisch bereikbaar is. Wij beantwoorden al uw binnenkomende telefoontjes met uw bedrijfsnaam. Vervolgens noteren wij accuraat de gegevens van de beller en de reden van de oproep. Tenslotte zorgen wij ervoor dat er een verslag van het gesprek bij de juiste contactpersoon binnen Uw bedrijf terecht komt. Dat is de excellente telefoonservice van Business Square.

U blijft zelf ook áltijd telefonisch bereikbaar:

Telefoonservice uitbesteden en tóch ook persoonlijk bereikbaar blijven! Dat kan met de telefoonservice van Business Square. De telefoongesprekken die u aan ons uitbesteed kan ik , wanneer u dat wenst, altijd alsnog doorverbinden aan u of een andere contactpersoon binnen uw organisatie zodat u ook persoonlijk bereikbaar blijft. Wanneer ik dat doe en op welke tijdstippen dat geeft u natuurlijk altijd helemaal zelf aan.

Zo heeft u óók bij een uitbestede telefoonservice altijd zelf de regie!

Probeer ons 14 dagen gratis uit!

Hoe werkt telefoonservice uitbesteden?

Uw telefoonservice

De klant staat centraal! Dat geldt zowel voor u, als klant van Business Square, als ook voor uw klanten. Bij Business Square houdt u altijd volledige controle over uw telefoonservice!

Een verslag van ieder telefoongesprek

Controle over uw telefoonservice

U, onze klant, blijft altijd in controle!!

Via het BSP Klanten Dashboard houdt u zelf het overzicht en de controle! U kunt hier:

Telefoonservice: Wat doen wij nog meer voor U:

Altijd optimaal bereikbaar

Doorverbinden

U wilt belangrijke klanten of urgente telefoongesprekken toch zelf beantwoorden…..?

Doorverbinden

Dat kan met onze doorverbind service. Wij verbinden binnenkomende telefoongesprekken, wanneer gewenst, direct door aan de juiste contactpersoon wanneer deze aan de door gestelde criteria voldoen. Zo heeft u optimale controle en blijft u, wanneer het echt nodig is, ook persoonlijk bereikbaar voor uw relaties.

Front Desk

Hoe behoudt u die kritische klant wanneer het serviceniveau……..

Front Desk

van uw organisatie door drukte of gebrek aan de juiste medewerkers wegzakt? Het handhaven van het service niveau vraagt véél van u en uw medewerkers. Business Square kan deze zorg van u overnemen. Aan de hand van uw instructies nemen wij deze zorg van u over, staan wij uw klanten te woord en bewaken wij uw serviceniveau.

Verkoopbalie

Wanneer uw klant de moeite neemt om u te bellen wilt u dat deze……….

Verkoopbalie

klant toch ook zeker tijdig en professioneel te woord staan en zijn/haar vraag/bestelling gelijk kwijt kan. “Uw” telefoniste bij Business Square zal uw klant het juiste advies geven, zijn/haar bestelling noteren en deze, wanneer zo afgesproken en mogelijk, invoeren in uw verkoopsysteem. Uw klant tevreden en uw organisatie ontlast!

Uw Receptie

Uw medewerkers werken thuis maar uw organisatie niet!.........

Uw Receptie

Dat werken voor veel bedrijven straks een mix van thuiswerken en werken op kantoor wordt daar zijn de meesten het wel over eens. Uw klant verwacht echter wel dezelfde of zelfs een hoger service niveau van u. Met uw “receptie op afstand” blijft uw bedrijf. En uw medewerkers optimaal bereikbaar, ook als zij niet op kantoor werken.

Data Entry

Belangrijke gegevens meteen op de juiste plek veilig …….

Data Entry

verwerken. Gegevens van uw klanten veilig verwerken is een must. Bij Business Square worden gegevens bij het eerste contact gelijk verwerkt in het betreffende systeem. Hiermee wordt voorkomen dat gegevens meerdere malen via mail of App gedeeld moeten worden alvorens deze op de op de juiste plek belanden. Business Square bewaakt uw AVG status.

24 / 7

365 dagen per jaar op elk moment van de dag bereikbaar…..

24 / 7

met de 24/7 service van Business Square. Altijd telefonisch bereikbaar, dus ook op zon- en feestdagen en midden in de nacht, Business Square regelt het voor u. Wij zorgen voor uw nooddienst, servicedienst, calamiteitendienst etc.

Doorverbinden

U wilt belangrijke klanten of urgente telefoongesprekken toch zelf beantwoorden…..?

Doorverbinden

Dat kan met onze doorverbind service. Wij verbinden binnenkomende telefoongesprekken, wanneer gewenst, direct door aan de juiste contactpersoon door wanneer deze aan de door gestelde criteria voldoen. Zo heeft u optimale controle en blijft u, wanneer het echt nodig is, ook persoonlijk bereikbaar voor uw relaties.

Front Desk

Hoe behoud u die kritische klant wanneer het service niveau……..

Front Desk

van uw organisatie door drukte of gebrek aan de juiste medewerkers wegzakt? Het handhaven van het service niveau vraagt véél van u en uw medewerkers. Business Square kan deze zorg van u overnemen. Aan de hand van uw instructies nemen wij deze zorg van u over, staan wij uw klanten te woord en bewaken wij uw service niveau.

Verkoopbalie

Wanneer uw klant de moeite neemt om u te bellen wilt u dat deze……….

Verkoopbalie

klant toch ook zeker tijdig en professioneel te woord staan en zijn/haar vraag/bestelling gelijk kwijt kan. “Uw” telefoniste bij Business Square zal uw klant het juiste advies geven, zijn/haar bestelling noteren en deze, wanneer zo afgesproken en mogelijk, invoeren in uw verkoop systeem. Uw klant tevreden en uw organisatie ontlast!

Uw Receptie

Uw medewerkers werken thuis maar uw organisatie niet!.........

Uw Receptie

Dat werken voor veel bedrijven straks een mix van thuiswerken en werken op kantoor wordt daar zijn de meesten het wel over eens. Uw klant verwacht echter wel dezelfde of zelfs een hoger service niveau van u. Met uw “receptie op afstand” blijft uw bedrijf En uw medewerkers optimaal bereikbaar, ook als zij niet op kantoor werken.

Data Entry

Belangrijke gegevens meteen op de juiste plek veilig …….

Data Entry

verwerken. Gegevens van uw klanten veilig verwerken is een must. Bij Business Square worden gegevens bij het eerste contact gelijk verwerkt in het betreffende systeem. Hiermee wordt voorkomen dat gegevens meerdere malen via mail of App gedeeld moeten worden alvorens deze op de op de juiste plek belanden. Business Square bewaakt uw AVG status.

24 / 7

365 dagen per jaar op elk moment van de dag bereikbaar…..

24 / 7

met de 24/7 service van Business Square. Altijd telefonisch bereikbaar, dus ook op zon- en feestdagen en midden in de nacht, Business Square regelt het voor u. Wij zorgen voor uw nooddienst, servicedienst, calamiteiten dienst etc.

Wat kost het?

Tarieven overzicht voor telefoonservice uitbesteden

Pro

vanaf 100 gesprekken

€36,10/per maand

  • € 2,10 per gesprek

Doorverbinden:

  • € 0,55 per gesprek naar vast

  • € 0,85 per gesprek naar mobiel

  • Zelfde als Start

Start

tot 100 gesprekken

€12,05/per maand

  • € 2,35 per gesprek

Doorverbinden:

  • € 0,55 per gesprek naar vast

  • € 0,85 per gesprek naar mobiel

  • Gesprekken worden afgerekend per gesprek en niet per minuut

  • Je ontvangt van elk bericht direct een gratis e-mail
  • Al jouw gesprekken zijn tot drie maanden terug in te zien in jouw Klanten Dashboard
  • Je kan zelf jouw script aanpassen via het Klanten Dashboard. Zo houd je alle controle over onze dienstverlening!
  • Je mag dagelijks opzeggen

Maatwerk

Op aanvraag

  • Gesprekken worden afgerekend
    per gesprek en niet per minuut

Ga naar de bovenkant