• 0299 – 66 60 06
  • info@businesssquare.nl

  • 0299 – 66 60 06

Aanmelden gratis proefperiode

Aanmelden gratis proefperiode2022-04-07T20:03:48+02:00

Aanmelden gratis proefperiode

Vul a.u.b. de gegevens in voor een geslaagde proefperiode

Door het onderstaande formulier direct in te vullen. Hebben wij alle gegevens om uw proefperiode te starten. Indien u liever eerst nader contact met ons wenst of als u bij het aanmelden nog vragen heeft kunt u de optie “Bel me terug” kiezen. Dan nemen wij op het door u gewenste moment contact op.

    Hoe wilt u dat wij u helpen?

    Laat de gegevens achter van de contactpersoon die we voor de aanmelding kunnen benaderen.

    Bedrijfsgegevens

    Informatie voor de telefoniste

    Hiermee geeft u de telefoniste gevoel bij uw bedrijf en de activiteiten van uw bedrijf.


    Met welke zin wilt u dat onze telefonistes uw telefoongesprekken beantwoorden?



    Hoeveel telefoontjes zullen wij per maand voor u gaan beantwoorden?

    Het opgegeven aantal gebruiken wij voor het opstellen van een passende offerte aan u. Deze opgave verplicht u tot niets maar geeft ons wel inzicht in de te benodigde beschikbaarheid van telefonistes.

    Op welke tijden van de dag verwacht u de telefoon naar ons door te doorschakelen?

    De opgegeven tijden gebruiken wij voor onze planning en later voor het opstellen van een passende offerte aan u. Deze opgave verplicht u tot niets maar geeft ons wel inzicht in de te benodigde beschikbaarheid van telefonistes.

    Wilt u buiten kantoortijden een afwezigheid melding laten horen?

    Bij Business Square kunnen wij, wanneer u dit wenst, buiten kantoortijden een afwezigheidsmelding op uw aansluiting laten horen. U kunt hier ook kiezen voor de mogelijkheid om een bericht achter te laten. Wanneer de beller een bericht inspreekt dan ontvangt u hiervan op een vast mailadres een bestand met het ingesproken bericht.


    Op welke dagen verwacht u de telefoon naar ons door te schakelen?

    De opgegeven dagen gebruiken wij voor onze planning en later voor het opstellen van een passende offerte aan u. Deze opgave verplicht u tot niets maar geeft ons wel inzicht in de te benodigde beschikbaarheid van telefonistes.

    Aard van de te verwachten telefoontjes?

    Deze informatie helpt ons in te schatten welke tijd wij nodig zullen hebben om een telefoongesprek voor uw bedrijf af te handelen.


    Welke manier van rapportage van de beantwoorde gesprekken heeft uw voorkeur?

    Van elk telefoongesprek dat wij voor u afhandelen maken wij een verslag/rapportage. Wanneer dit voldoende voor u is dan beantwoord u deze vraag met Ja. Wanneer u sommige gesprekken ook doorverbonden wilt hebben dan geeft u dit aan door deze vraag met Nee te beantwoorden en in de vervolg vragen de betreffende opties te kiezen.

    Van ieder gesprek wordt alleen een bericht genoteerd

    Doorverbinden naar vast/mobiel in geval van een nieuwe klant?

    Doorverbinden naar vast/mobiel in geval van een lopend project?

    Doorverbinden naar vast/mobiel in geval van spoed?

    Wat is spoed?

    Altijd doorverbinden?

    Bij telefonische acquisitie wordt meegedeeld dat u zelf terugbelt indien u belangstelling heeft?

    Men mag u info sturen per post / e-mail?

    Indien men daar naar vraagt, mogen wij / wilt u dat wij zeggen dat wij een antwoordservice zijn die voor uw bedrijf de telefoon beantwoorden?

    Informatie voor afhandelen gevoerde gesprekken

    Welke manier van rapportage van de beantwoorde gesprekken heeft uw voorkeur?

    Standaard wordt van ALLE gesprekken die wij voor u afhandelen een rapportage opgeslagen in het "BSP klanten Dashboard". Hiervoor ontvangt u als klant van Business Square een unieke inlogcode. Verder is het mogelijk om van elk voor u gevoerd telefoongesprek een rapportage via email te ontvangen op één of meerdere mailadressen. Deze mails kunnen worden verstuurd naar de betreffende contactpersoon, naar een algemeen email adres of een combinatie hiervan. Ook kunnen wij, bijvoorbeeld bij SPOED, een sms aan u versturen met een beknopte tekst van de rapportage.

    Wat is het gewenste e-mailadres voor uw berichten?

    Contactpersonen

    Voor het versturen van berichten en doorschakelen van de telefoon sturen wij u een aparte Excel lijst. Deze lijst wordt gebruikt voor het mailen van de berichten die wij naar aanleiding van de binnenkomende gesprekken naar de betreffende contactpersoon versturen en het eventueel doorverbinden van de binnenkomende gesprekken die daarvoor in aanmerking komen zoals bijvoorbeeld "Nieuwe Klanten" of "Spoed" gesprekken naar aanleiding van lopende projecten.

    Vul onderstaand onze contactpersoon in voor de contact- en voortgangsbesprekingen tussen het bedrijf en Business Square.

    Voor aanvullende vragen en/of opmerkingen verzoeken wij u onderstaande ruimte te gebruiken.


    Startdatum

    Vanaf wanneer wilt u dat wij de telefoon voor u beantwoorden?

    Ga naar de bovenkant