Bedrijfsgegevens
Informatie voor de telefoniste
Hiermee geeft u de telefoniste gevoel bij uw bedrijf en de activiteiten van uw bedrijf.
Met welke zin wilt u dat onze telefonistes uw telefoongesprekken beantwoorden?
Goedemorgen/Goedemiddag, uw bedrijfsnaam volledig, voornaam van telefoniste Goedemorgen/Goedemiddag, afkorting van uw bedrijfsnaam volledig, voornaam van telefoniste Goedemorgen/Goedemiddag, uw bedrijfsnaam volledig, voornaam & achternaam van telefoniste Goedemorgen/Goedemiddag, afkorting van uw bedrijfsnaam volledig, voornaam & achternaam van telefoniste
Hoeveel telefoontjes zullen wij per maand voor u gaan beantwoorden?
Het opgegeven aantal gebruiken wij voor het opstellen van een passende offerte aan u. Deze opgave verplicht u tot niets maar geeft ons wel inzicht in de te benodigde beschikbaarheid van telefonistes.
Op welke tijden van de dag verwacht u de telefoon naar ons door te doorschakelen?
De opgegeven tijden gebruiken wij voor onze planning en later voor het opstellen van een passende offerte aan u. Deze opgave verplicht u tot niets maar geeft ons wel inzicht in de te benodigde beschikbaarheid van telefonistes.
Maak een keuze Op werkdagen tijdens kantoortijden (08:30-17:30), doorlopend Op werkdagen tijdens kantoortijden (08:30-17:30), alleen bij drukte Op werkdagen tijdens kantoortijden (08:30-17:30) als overloop Op werkdagen tijdens kantoortijden en avond-/nachturen (00:00-24:00), doorlopend Op werkdagen tijdens kantoortijden en avond-/nachturen (00:00-24:00), alleen bij drukte Op werkdagen tijdens kantoortijden en avond-/nachturen (00:00-24:00) als overloop
Wilt u buiten kantoortijden een afwezigheid melding laten horen?
Bij Business Square kunnen wij, wanneer u dit wenst, buiten kantoortijden een afwezigheidsmelding op uw aansluiting laten horen. U kunt hier ook kiezen voor de mogelijkheid om een bericht achter te laten. Wanneer de beller een bericht inspreekt dan ontvangt u hiervan op een vast mailadres een bestand met het ingesproken bericht.
Maak een keuze Ja, alleen een afwezigheidsmelding Ja, afwezigheidsmelding met mogelijkheid tot achterlaten van boodschap Nee
Op welke dagen verwacht u de telefoon naar ons door te schakelen?
De opgegeven dagen gebruiken wij voor onze planning en later voor het opstellen van een passende offerte aan u. Deze opgave verplicht u tot niets maar geeft ons wel inzicht in de te benodigde beschikbaarheid van telefonistes.
Maak een keuze Werkdagen Werkdagen en Weekenddagen Werkdagen, Weekenddagen en Feestdagen
Aard van de te verwachten telefoontjes?
Deze informatie helpt ons in te schatten welke tijd wij nodig zullen hebben om een telefoongesprek voor uw bedrijf af te handelen.
Welke manier van rapportage van de beantwoorde gesprekken heeft uw voorkeur?
Van elk telefoongesprek dat wij voor u afhandelen maken wij een verslag/rapportage. Wanneer dit voldoende voor u is dan beantwoord u deze vraag met Ja. Wanneer u sommige gesprekken ook doorverbonden wilt hebben dan geeft u dit aan door deze vraag met Nee te beantwoorden en in de vervolg vragen de betreffende opties te kiezen.
Van ieder gesprek wordt alleen een bericht genoteerd
Doorverbinden naar vast/mobiel in geval van een nieuwe klant?
Doorverbinden naar vast/mobiel in geval van een lopend project?
Doorverbinden naar vast/mobiel in geval van spoed?
Bij telefonische acquisitie wordt meegedeeld dat u zelf terugbelt indien u belangstelling heeft?
Men mag u info sturen per post / e-mail?
Indien men daar naar vraagt, mogen wij / wilt u dat wij zeggen dat wij een antwoordservice zijn die voor uw bedrijf de telefoon beantwoorden?
Informatie voor afhandelen gevoerde gesprekken
Welke manier van rapportage van de beantwoorde gesprekken heeft uw voorkeur?
Standaard wordt van ALLE gesprekken die wij voor u afhandelen een rapportage opgeslagen in het "BSP klanten Dashboard". Hiervoor ontvangt u als klant van Business Square een unieke inlogcode. Verder is het mogelijk om van elk voor u gevoerd telefoongesprek een rapportage via email te ontvangen op één of meerdere mailadressen. Deze mails kunnen worden verstuurd naar de betreffende contactpersoon, naar een algemeen email adres of een combinatie hiervan. Ook kunnen wij, bijvoorbeeld bij SPOED, een sms aan u versturen met een beknopte tekst van de rapportage.
Maak een keuze Alleen op uw klantendashboard Direct per e-mail en op uw klantendashboard per SMS (hier zijn extra kosten aan verbonden)
Contactpersonen
Voor het versturen van berichten en doorschakelen van de telefoon sturen wij u een aparte Excel lijst. Deze lijst wordt gebruikt voor het mailen van de berichten die wij naar aanleiding van de binnenkomende gesprekken naar de betreffende contactpersoon versturen en het eventueel doorverbinden van de binnenkomende gesprekken die daarvoor in aanmerking komen zoals bijvoorbeeld "Nieuwe Klanten" of "Spoed" gesprekken naar aanleiding van lopende projecten.
Vul onderstaand onze contactpersoon in voor de contact- en voortgangsbesprekingen tussen het bedrijf en Business Square.
Voor aanvullende vragen en/of opmerkingen verzoeken wij u onderstaande ruimte te gebruiken.
Startdatum
Vanaf wanneer wilt u dat wij de telefoon voor u beantwoorden?