• 0299 – 66 60 06
  • info@businesssquare.nl

  • 0299 – 66 60 06

Antwoordservice

Antwoordservice2022-11-17T13:38:50+01:00

Business Square Antwoordservice

Altijd optimaal bereikbaar

Met de antwoordservice van Business Square is uw bedrijf altijd optimaal bereikbaar! De antwoordservice is eenvoudig en snel te regelen.
Daarmee zorgt u ervoor dat u geen telefoontje meer mist en laat u vervolgens geen kans onbenut. Met als belangrijkste resultaat méér klandizie voor u en minder zorgen!

De antwoordservice kunt u geheel naar wens inzetten. Dat wil zeggen betekent dat u bepaalt wanneer wij uw telefoon beantwoorden. Dit kunt u flexibel regelen.

BSP ontzorgt!! Onze telefonistes beantwoorden (AL) uw telefoongesprekken. Hierdoor worden uw relaties snel, vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Vervolgens ontvangt u per email de vragen en boodschappen die de beller voor u heeft.

#Antwoordservice #Telefonische antwoordservice

Uw telefoniste van onze antwoordservice – Wat doe ik voor U?

Samen met mijn collega’s zorg ik ervoor dat uw bedrijf ALTIJD telefonisch bereikbaar is. Wij beantwoorden al uw binnenkomende telefoontjes met uw bedrijfsnaam. Vervolgens noteren we accuraat de gegevens van de beller en de reden van de oproep. Tenslotte zorgen ervoor dat er een verslag van het gesprek bij de juiste contactpersoon binnen Uw bedrijf terecht komt. Dat is de excellente telefonische antwoordservice van Business Square.

Wanneer gewenst kan ik deze telefoontjes ook direct aan een contactpersoon doorverbinden zodat u ook altijd zelf bereikbaar blijft.

Tevens kunt U mij altijd laten weten op welke dag(en) of uren u wel of juist niet gestoord kan worden.

Hierdoor kunt u zich ongestoord concentreren op uw eigen werkzaamheden, het halen van deadlines en nakomen van uw afspraken.

Hoe werkt het?

Uw antwoordservice

De klant staat centraal! Dat geldt zowel voor u, als klant van Business Square, als ook voor uw klanten. Bij Business Square houd u altijd volledige controle over uw antwoordservice!

Een verslag van ieder telefoongesprek

Controle over uw antwoordservice

U, onze klant, blijft altijd in controle!!

Via het BSP Klanten Dashboard houdt u zelf het overzicht en de controle! U kunt hier:

Extra diensten

Altijd optimaal bereikbaar

Doorverbinden

U wilt belangrijke klanten of urgente telefoongesprekken toch zelf beantwoorden…..?

Doorverbinden

Dat kan met onze doorverbind service. Wij verbinden binnenkomende telefoongesprekken, wanneer gewenst, direct door aan de juiste contactpersoon wanneer deze aan de door gestelde criteria voldoen. Zo heeft u optimale controle en blijft u, wanneer het echt nodig is, ook persoonlijk bereikbaar voor uw relaties.

Front Desk

Hoe behoudt u die kritische klant wanneer het serviceniveau……..

Front Desk

van uw organisatie door drukte of gebrek aan de juiste medewerkers wegzakt? Het handhaven van het service niveau vraagt véél van u en uw medewerkers. Business Square kan deze zorg van u overnemen. Aan de hand van uw instructies nemen wij deze zorg van u over, staan wij uw klanten te woord en bewaken wij uw serviceniveau.

Verkoopbalie

Wanneer uw klant de moeite neemt om u te bellen wilt u dat deze……….

Verkoopbalie

klant toch ook zeker tijdig en professioneel te woord staan en zijn/haar vraag/bestelling gelijk kwijt kan. “Uw” telefoniste bij Business Square zal uw klant het juiste advies geven, zijn/haar bestelling noteren en deze, wanneer zo afgesproken en mogelijk, invoeren in uw verkoopsysteem. Uw klant tevreden en uw organisatie ontlast!

Uw Receptie

Uw medewerkers werken thuis maar uw organisatie niet!.........

Uw Receptie

Dat werken voor veel bedrijven straks een mix van thuiswerken en werken op kantoor wordt daar zijn de meesten het wel over eens. Uw klant verwacht echter wel dezelfde of zelfs een hoger service niveau van u. Met uw “receptie op afstand” blijft uw bedrijf. En uw medewerkers optimaal bereikbaar, ook als zij niet op kantoor werken.

Data Entry

Belangrijke gegevens meteen op de juiste plek veilig …….

Data Entry

verwerken. Gegevens van uw klanten veilig verwerken is een must. Bij Business Square worden gegevens bij het eerste contact gelijk verwerkt in het betreffende systeem. Hiermee wordt voorkomen dat gegevens meerdere malen via mail of App gedeeld moeten worden alvorens deze op de op de juiste plek belanden. Business Square bewaakt uw AVG status.

24 / 7

365 dagen per jaar op elk moment van de dag bereikbaar…..

24 / 7

met de 24/7 service van Business Square. Altijd telefonisch bereikbaar, dus ook op zon- en feestdagen en midden in de nacht, Business Square regelt het voor u. Wij zorgen voor uw nooddienst, servicedienst, calamiteitendienst etc.

Doorverbinden

U wilt belangrijke klanten of urgente telefoongesprekken toch zelf beantwoorden…..?

Doorverbinden

Dat kan met onze doorverbind service. Wij verbinden binnenkomende telefoongesprekken, wanneer gewenst, direct door aan de juiste contactpersoon door wanneer deze aan de door gestelde criteria voldoen. Zo heeft u optimale controle en blijft u, wanneer het echt nodig is, ook persoonlijk bereikbaar voor uw relaties.

Front Desk

Hoe behoud u die kritische klant wanneer het service niveau……..

Front Desk

van uw organisatie door drukte of gebrek aan de juiste medewerkers wegzakt? Het handhaven van het service niveau vraagt véél van u en uw medewerkers. Business Square kan deze zorg van u overnemen. Aan de hand van uw instructies nemen wij deze zorg van u over, staan wij uw klanten te woord en bewaken wij uw service niveau.

Verkoopbalie

Wanneer uw klant de moeite neemt om u te bellen wilt u dat deze……….

Verkoopbalie

klant toch ook zeker tijdig en professioneel te woord staan en zijn/haar vraag/bestelling gelijk kwijt kan. “Uw” telefoniste bij Business Square zal uw klant het juiste advies geven, zijn/haar bestelling noteren en deze, wanneer zo afgesproken en mogelijk, invoeren in uw verkoop systeem. Uw klant tevreden en uw organisatie ontlast!

Uw Receptie

Uw medewerkers werken thuis maar uw organisatie niet!.........

Uw Receptie

Dat werken voor veel bedrijven straks een mix van thuiswerken en werken op kantoor wordt daar zijn de meesten het wel over eens. Uw klant verwacht echter wel dezelfde of zelfs een hoger service niveau van u. Met uw “receptie op afstand” blijft uw bedrijf En uw medewerkers optimaal bereikbaar, ook als zij niet op kantoor werken.

Data Entry

Belangrijke gegevens meteen op de juiste plek veilig …….

Data Entry

verwerken. Gegevens van uw klanten veilig verwerken is een must. Bij Business Square worden gegevens bij het eerste contact gelijk verwerkt in het betreffende systeem. Hiermee wordt voorkomen dat gegevens meerdere malen via mail of App gedeeld moeten worden alvorens deze op de op de juiste plek belanden. Business Square bewaakt uw AVG status.

24 / 7

365 dagen per jaar op elk moment van de dag bereikbaar…..

24 / 7

met de 24/7 service van Business Square. Altijd telefonisch bereikbaar, dus ook op zon- en feestdagen en midden in de nacht, Business Square regelt het voor u. Wij zorgen voor uw nooddienst, servicedienst, calamiteiten dienst etc.

Wat kost het?

Tarieven overzicht voor onze antwoordservice

Pro

vanaf 100 gesprekken

€36,10/per maand

  • € 2,10 per gesprek

Doorverbinden:

  • € 0,55 per gesprek naar vast

  • € 0,85 per gesprek naar mobiel

  • Zelfde als Start

Start

tot 100 gesprekken

€12,05/per maand

  • € 2,35 per gesprek

Doorverbinden:

  • € 0,55 per gesprek naar vast

  • € 0,85 per gesprek naar mobiel

  • Gesprekken worden afgerekend per gesprek en niet per minuut

  • Je ontvangt van elk bericht direct een gratis e-mail
  • Al jouw gesprekken zijn tot drie maanden terug in te zien in jouw Klanten Dashboard
  • Je kan zelf jouw script aanpassen via het Klanten Dashboard. Zo houd je alle controle over onze dienstverlening!
  • Je mag dagelijks opzeggen

Maatwerk

Op aanvraag

  • Gesprekken worden afgerekend
    per gesprek en niet per minuut

Ga naar de bovenkant